zondag 17 februari 2013

Web Logs verhuizen = monnikenwerk.

Een aantal jaar geleden zijn mijn lief en ik aan een web Log begonnen. Eentje met zijn tweeën. Dus kreeg het een gezamenlijke naam Family Hotrose. Dat liep goed maar ineens kregen we te horen dat een ander bedrijf onze Weblog manager had overgenomen en dat het gehele bestand zou worden overgezet. Dat zou een fluitje van een cent zijn. Niet dus. Alles wat fout kon gaan ging ook fout. Een aantal van onze medebloggers stapten over. Ze hadden geen geduld. Wij wel en mijn lief begon toen naar plaatjes te zoeken op het web en tot zijn vreugde vond hij een schat van bussen, auto’s enz. Alles wat een mens van de ene plek naar de andere vervoerden in het verleden tot op heden. Het verhuizen ging opeens beter, dachten we, en we gingen verder. Het bloggen ging alles behalve vlekkeloos. Dus begon Roen met zijn nieuwe site Hot Transport en had toen 2 blogs onder zijn hoede want ik begon de mijne samen met een aantal correspondenten. Daarna ontvingen we bericht dat de verhuizing nog niet compleet was maar dat de oude 13 maart afgesloten zou worden. Daarna hoorde we niets meer en Roen begon zelf met de verhuizing en alle meer dan 1509 Stukjes moesten gekopieerd worden en daarna geplakt op de nieuwe site. Hij keek me wanhopig aan en straks ga ik samen met hem verder met kopiëren en plakken. Een monnikenwerk dus. 

Geen opmerkingen: