dinsdag 12 februari 2013

Alles verandert en blijft hetzelfde.



Roen zit naast me en werkt aan zijn blog en nog meer dingen. Alles gaat weer zoals altijd maar toch gaat het anders. Ik doe de buiten dingen zoals lopen met Jesse en boodschappen doen en hij werkt aan het huishouden op een tempo wat hij aan kan. Het zware werk neem ik voor mijn rekening. Deze routine treedt in werking wanneer het niet zo lekker gaat met Roen. Als ik dan dingen voorstelt en ik hoor geen tegenstribbelingen dan gaat het niet lekker met hem. Dan heeft hij alleen de energie voor de noodzakelijkheden. Hij slaapt, wordt wakker en lummelt een beetje en gaat weer slapen. Wanneer hij heftig gaat protesteren hoor ik dit met graagte aan. Hij heeft weer genoeg energie om deze te verkwisten aan nodeloos gedoe. Zover is het nog niet, kom nog. Ondertussen luisteren we naar de radio of muziek en hij kijkt in Facebook en ik schrijf deze blog. 

Geen opmerkingen: