zaterdag 23 februari 2013

Afscheid


Afgelopen maandag is er een mede flatbewoner overleden. Alleen hoorde ik pas gisteren hiervan. Dus kreeg ik een condoleance kaart van Riet en ik pakte de portemonnee pen en ging de flat langs voor een handtekening op de kaart en geld voor een bloemstuk. Vandaag is er een afscheid van de man en dat is voor ons erg snel. Vanmorgen gingen we langs de bloemenhandel voor de bestelling. Dat was geen probleem zei de bloemist. Vanmiddag nemen we dus afscheid van iemand die we echt amper kenden maar hij kwam me over als een buitengewoon vriendelijk mens. Het is en blijf vreemd dat toen ik mijn toer langs de bewoners ging ik weer eens echt een gesprek had met hen. Normaal gaat het van Hallo, hoe gaat het, lekker weer he?  Maar bij trouwerijen en begrafenissen staan we even stil bij de wisselingen in ons leven. 

Geen opmerkingen: