woensdag 7 november 2012

I'm Back

Vlot en kort

Ik kijk in de spiegel en bekijk mezelf en zie mijn oude kapsel dat ik een aantal jaren fier heb gedragen. Daarnaast bekeek ik de foto’s als langharige. Ik wilde dat weer terug en liet mijn haren groeien. Dit ging goed en het werd alleen bijgepunt door mijn buurman, de kapper. Zijn zaak heet “de Babbelaar” en hij kan babbelen. Ik dacht dat hij goed kon knippen alhoewel ik toch altijd terug moest omdat mijn haar nog klitte. Maar nu! Hij stelde voor dat mijn pony korter zou moeten anders zou het niet goed vallen. Dus na mijn fiat knipte hij dat het een lievelust is. Wat zag ik toen alles was gedroogd! Dat de bovenkant van mijn haren totaal niet paste bij de rest. Dus had ik een soort helmpje en sluik haar eronder. Ik ging dus terug naar de kapper en vroeg aan hem hoe hij het eigenlijk vond zitten. “Het valt eigenlijk wel mee” was zijn commentaar. Ik draaide me om en vroeg aan mijn lief of hij de tondeuse ter hand wilde nemen. Dus sinds vanmorgen loop  ik dus weer met een kort koppie de wereld rond.   

1 opmerking:

Roenje zei

Al zegt de hanteerder van de tondeuse het zelf, een knap stukkie werk, en ik mag je graag zien zowel met de krullen als zo.
Groet en knuffel.
Je Roen