maandag 12 november 2012

Ameland

Mijn liefje
We rennen van hot naar her. Maken lijstjes. Niet vergeten; medicijnen, eten en etensbakje voor Jesse, sleutels naar de bovenbuurman die voor de katten zorgt, kleding, baterijen voor de fototoestellen opladen, reispapieren verzamelen, overbodige pasjes verwijderen, reisplanner bezoeken, eten van te voren maken zodat we op de dag van terugkeer niet hoeven te koken, Manden voor de katten neerleggen, kattenbak verschonen, enz., enz.  Dan heb ik niet eens de andere dingen. Roen heeft de reisplanner geraadpleegd en de reis duurt  per OV 5uur en 14 minuten. Naar de maan gaat nog sneller, maar alla, fietsen gaat langzamer. We zijn er al eens geweest. We hebben het nageteld en dat is zo’n 25 jaar geleden. We huurden toen een caravan die tijdens een zware storm heen en weer ging. Ik was mijn nieuwe toestel aan het uitproberen en daar was Roen het slachtoffer van. Hier boven is een foto uit die tijd. Wat was hij toen nog jong! De toestellen van toen waren toch niet te vergelijken met die van nu. Maar toch, zucht. Nu gaan we er heen om nieuwe herinneringen te maken, dus jullie het even zonder ons moeten stellen. Ik neem mijn pc echt niet mee. Doei!!

Geen opmerkingen: