donderdag 22 januari 2015

Soms denk ik wel eens:


Hoe dom kun je wezen. We verhuisden naar dit heerlijk appartement. We pakten alles uit en zette het op een plek waarvan we dachten: dit is mooi. Zo ging dat met de verlichting en speakertjes. Bij de verlichting dacht ik wel eens, een beetje donker. Ineens zag mijn lief een lampje boven mijn hoofd branden terwijl ik vroeg aan hem of het een idee is om 2 lampen te ruilen. Dat is alles, maar wat een verandering! De ene lamp bleek een dimmer te hebben en de andere lamp bleek een wat zwaarder lampje nodig te hebben. Wat een licht scheelt dit! Ook met de speakertjes was het zo. Ze stonden te laag waardoor Roen alles goed hoorde en ik maar vragen; “Mag die wat harder?” Hij hing ze op en sindsdien geen enkel conflictje meer. Wonderlijk hoe een kleine aanpassing zo’n groot resultaat kan hebben.

Geen opmerkingen: