donderdag 29 januari 2015

De veranderingen gaan duizelingwekkend snel.


Na mijn lijfelijke uitval ben ik deze week weer voor mijn volle werkweek terug op mijn plek, maar de vanzelfsprekendheid van de werkwijze die ik eindelijk aardig onder controle had is volledig foetsie. Ik moet nu bij iedere vraag die me gesteld word goed nadenken welke weg ik moet inslaan, en waar ik terecht kan met mijn vraag. Ik zet eerst mijn vraag op papier, zodat ik op een later moment in volgorde van binnenkomst kan uitzoeken welke route ik moet gaan volgen. Soms blijkt het veel gemakkelijker geworden maar omdat alle procedures pas sinds 1 januari ’15 behoren te werken zijn vele van die nieuwe systemen nog niet bereikbaar of werken ze nog niet naar behoren.

Momenteel kom ik thuis met enorme moeheid, maar ik ben toch wel tevreden over het feit dat ik het werk min of meer per dag af krijg. En daardoor slaap ik ook perfect. Het feit dat bleek dat het na bezoek aan het Maasstadziekenhuis bleek goed te gaan met de nieuwe schroef van Els speelt daar ook een grote rol bij. Kortom binnen korte tijd zijn de communicatiestoornissen achter de rug.

Ik krijg zojuist een koude rilling, want er komt me toch een hagelbui uit de hemel. BBbrrr.

Nog zo’n punt wat wel goed verloopt is zijn onverwachtse overgang van Windows 7 naar Windows 8. Mijn computer werkt inmiddels helemaal naar tevredenheid, alleen is het nog wel steeds nadenken over hoe ik waar kom, want ook daarbij is veel veranderd. Toch kon ik vanmorgen vroeg zowaar weer een blogje over Simca publiceren. Dat heeft een dag of vier stil gelegen en dat is zeer tegen mijn gewoonte. Al, Simca is natuurlijk al lang uit het beeld op straat verdwenen en het was een leuk merk om me mee bezig te houden. Ik heb een onverwachts mooi en uitgebreid blog kunnen schrijven en ben er echt tevreden over. Ik kan aanbevelen er ook even naar te kijken, want iedereen zal zich de typische Simca’s nog kunnen herinneren. Ook de vander van een toenmalig lagere school vriend had talloze van die Simca’s 1000 en dat was toch meer dan alleen maar een koekblik. http://myntransportblog.com/2015/01/29/simca-societe-industrielle-de-mecanique-et-carrosserie-automobile-1934-1979/?preview=true&preview_id=56986

Hier hou ik het bij. Mijn pauze zit erop, en ik heb nog meer dan genoeg te doen.

Groetjes                                        Jeroen

Geen opmerkingen: