donderdag 29 januari 2015

Contact


Ik ben de voorzitter van de VvE en gisteren wist ik het weer en ik werd er op geattendeerd dat de bliksemafleider was afgebroken en de kabel zwiepte heen en weer. Ik nam contact op met de VvE beheerder. Die nam contact op met het loodgietersbedrijf. Deze nam weer contact op met mij om te vertellen dat de voorman langs kwam Deze nam weer contact op met mij dat hij kwam. Hij kwam, wij keken want door de storm ging hij niet het dak op dat 8 hoog is. Gelijk had hij. Naar boven kijkend zagen we dat de breuk op het dak is maar de kabel zwiepte op 5 hoog. Dus moet er een hoogwerker komen en die komt zodra de heftige wind is gaan liggen. Ik nam contact op met de VvE beheerder, bestuurslid van de technische zaken en de opmerkzame bewoner die me bedankte voor de snelle reactie. Wachten dus maar ondertussen nam een van de buren contact op met ons. Ze was boos en alles moest gelijk worden behandeld. Ik vertelde de gang der zaken maar ze vond dat alles in de ochtend moest afgehandeld zijn toen het niet zo woei. Ze werd ietjes pissig en mijn lief stond naast me en ik liet hem alles afhandelen, anders werd het bonje. We vroegen ons af wat we meer konden doen en de draad, constateerden we, raakte haar huis amper. We snappen wel, dat gedreun van die draad is niet leuk. Maar ja, je doet wat je kunt.
Wordt nog vervolgd, denk ik.



Geen opmerkingen: