woensdag 14 januari 2015

Er zijn van die dagen


Ik word dan wakker met een glimlach die gaat van oor tot oor
Er zoemt een prachtig lied door mijn hoofd
Huppelen Meisje en ik langs de wegen
Schijnt het zonnetje op onze bolletjes
Smaakt het eten als nectar en Ambrosius
Kwam thuis en ontving een verassing van mijn lief
Hij was aan het worstelen met onze mediacentrum
Kunnen we nu de radio ontvangen zonder gebruik te maken van de tv
Gaat alle geluid via de betere boxen
Hij gaat nog verder met het onderzoek
Wie weet wat hij allemaal nog vindt
Hij is nog aan het worstelen met zijn lijf
Maar probeert een deal te sluiten met zijn leidinggevende
Dat hij tijdens dit soort dagen van huis mag werken
Wie weet werkt ze mee.
Dat lezen jullie later wel
Maar nu: heb ik een fijne dag en hoop ik dat jullie die ook hebben.


Geen opmerkingen: