vrijdag 29 november 2013

Top 10 ergernissen


1.    Er allerlei bedrijven me aanschrijven voor een top deal terwijl ik hier niet om heb gevraagd.
2.    Ik een afspraak heb met een bedrijf dat alleen kan komen vanaf een dagdeel bv 1 uur t/m 5 uur kan.  En vervolgens om 5 uur komen of op het allerlaatste moment gebeld worden met de mededeling dat het niet doorgaat.
3.    Dat alles ontkend wordt in een discussie en er een Welles/nietes gesprek wordt.
4.    Je kleinerend mevrouwtje worden genoemd.
5.    Dat mijn back up in mijn computer terug is gestort er totaal anders uitziet als hetgene ik erin heb gestort.
6.    Als ik een andere provider heb ik altijd aan iedereen een ander email adres moet sturen.
7.    Dat ik als VvE voorzitter wordt behandeld als personeel.
8.    Als mijn lief en ik hetzelfde programma in een ander merk pc gebruik dit er toch anders uitziet.
9.    Een mens hebberig te maken door allerlei voordeelsites aan te bieden terwijl de meesten dezelfde aanbiedingen hebben.

Wanneer ik hier genoeg van heb kruip ik achter mijn pc en ga een potje mahjongen. Dan komt nr. 10 om de hoek want ik kan het spel nergens vinden. 

Geen opmerkingen: