maandag 25 november 2013

Een latertje


Ik weet het. Normaliter schrijf ik mijn blogjes overdag zodat mijn lezers zonder spanningen kunnen gaan slapen. Maar… Er kwam van alles tussen.
1.   Onze beneden buren begonnen met dreigen. Ze hebben lekkage vanuit ons balkon en als we er niets aandoen!. Dus dacht ik: Wat happen naar de voorzitter van het bestuur! Hoe durf je. Ik maakte dus een ronde door de flat en belde aan en het blijkt dat er nog meer lekkages zijn aan onze zijde van de flat. Ik hoorde een aantal theorieën en prikte deze op ons prikbord en morgen nemen we contact op met onze VvE beheerder.

2.   Eindelijk is mijn nieuwe smart Phone binnen en Roen de lieverd begon deze gelijk in te richten want hij had al het een en ander geleerd van die van hem. Dus dapper ging hij aan de slag. Maar het was totaal anders dan die van hem. Waar hij het geduld vandaan haalt? Ik heb dat niet. Helaas, het nieuwe apparaat was hem de baas en heeft ook nog mijn sim kaart opgeslokt. Eerst kreeg hij hem er niet in en later er niet uit terwijl het kreng zei dat hij er niet in zat. Waarin je een verhaal over een smart Phone seksistisch kan laten klinken. Maar daarnaast ook geen gebruiksaanwijzingen op het internet te vinden. Ja, hij komt uit China en alweer blijft het gezegde: Goedkoop is duurkoop. Alleen zo goedkoop was hij nou ook weer niet. En we missen het beloofde hoesje ook nog eens een keer. 

Geen opmerkingen: