woensdag 27 november 2013

Druk, druk en waarmee?


Eigenlijk weet ik het niet. Sommige dingen verslinden tijd en eigenlijk heb ik geen tijd hiervoor. Lopen met Jesse en dan plak ik mijn conditie er bij aan. Dan loop ik voor mijn doen een aardig stukje. Ik  kom dan een collega tegen en we raken aan de praat. Mijn email adressenlijst is gewist dus moet er een nieuwe worden gemaakt. Die van Roen naast die van mij en dan wordt het overtypen. Nu zit Roen nu een lange tijd aan de klets met een oud collega. Het gesprek spint zich lekker uit. Dus staat die lijst even stil  want ik denk dit gesprek duurt langer dan ik dacht. Dus doodde ik de tijd met een spelletje Mahjong. Nu schrijf ik een blogje en warempel de foto’s beklijven. Dit heugelijk nieuws is door Roen verteld. Straks ga ik verder met invoeren, ga dan Jesse een ronde gunnen. Dan duik ik lekker in mijn boek. Jack Vance is nu de auteur en hij maakt mooie werelden waar ik in kan duiken. Ik kan het aanbevelen voor de sf liefhebbers. Tot morgen. 

Geen opmerkingen: