woensdag 8 mei 2013

De Rode Doos



Gisteren zaten Roen en ik achter onze eigen pc en ik ontving mail. Ik hoorde een diepe zucht naast me en zag een blik op mijn scherm. Niet kijken, werd ik verordineerd. Dus drukte ik het weg. Ik ken dat gevoel. Je bestelt een verassing en het lukt niet. Het zou vanmiddag komen, alleen had ik een afspraak en moest weg. Dus maakten we een afspraak met de buurman, de kapper. Ik kwam terug en ontving de rode doos, bracht het naar boven en legde die op de bank. Ik deed mijn ding. Liep regelmatig langs de bank en zag die doos. Wat is dit? Wat zit erin? Is het misschien een….? Ik weet het niet! Zal ik het stiekem openen en weer dichtmaken? Nee! Roen ziet het. Zucht. Aaaah! Ik wil het weten. Ik ga maar tv kijken, lezen, koken, eten of ik ga iets doen zodat ik die verdomde rode doos niet zie. Vanavond wanneer Roen thuis is zal ik het weten.
PS De maten zijn 30 bij 21 bij 21. Ik ben zó nieuwsgierig. 

Geen opmerkingen: