zondag 28 april 2013

Zintuigelijk Geluk.

Vanmorgen zaten Roen en ik achter ons ontbijt. Roen had omelet met ui, gedroogde tomaat en champignons en kaas/ham op zijn boterhammen. Ik roerei met kaas, ham, ui, champignons en tomaat en een gescheurd blaadje basilicum. Waarom leg ik dit zo uitgebreid uit? Nu, na jaren bijna smaakloos gegeten te hebben zit ik nu op een roze wolk en proef bijna alles. Er gaat een wereld voor me open of preciezer te schrijven; een neus. Dan ineens realiseerde ik me wat ik al die tijd had gemist en wat ik nog meer kan ontdekken. Dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak. Mijn eerste bril, wauw wat is de wereld mooi! En mijn gehoorapparaat; ik hoor weer stereo. Na 17 jaar, dat was mijn linker oor. Mijn rechter oor. Ik hoor weer bas geluiden en ik maar denken: We moeten nieuwe boxen kopen. Je wen eraan als het weg is maar wanneer het weer terugkomt, WAUW

Geen opmerkingen: