zaterdag 6 april 2013

Het had zo leuk kunnen wezen.


Vandaag loopt het niet zoals we het hadden gepland. Ik had contact met zoonlief en ook het gevoel dat ik meer wilde dan zijn stem te horen. Dus maakten we een afspraak. Vandaag dus. We verzamelden al dat residu wat ze altijd achterlaten als ze bij ons zijn geweest. We kochten een prachtig cadeau voor onze schoondochter uit het verre Afrika. Ik ben even cryptisch want zij leest mijn blog. Helaas pindakaas werden we gisteren gebeld met de droeve mededeling dat ze ziek waren. Zucht! Hoge koorts en hoe je je dan voelt weet Roen wel als ervaringsdeskundige. Dus geen reis met de trein. Geen reis naar het verre Oosten. Wij wensen jullie vanuit dit blog “Beterschap” toe. En wij? We gingen onze lange wandeling maken langs de Maasboulevard met onze geliefde Jesse die er altijd voor te porren is om haar beentjes te strekken. Onderweg liepen we ons diner te verzinnen, op ons ponton te zitten en naar voorbijgaande schepen te kijken, langs onze favoriete 2de handswinkel te lopen en etalage te bekijken en tot slot gezien dat er een nieuwe kringloop winkel in de buurt is gekomen. Nu laat ik Jesse even uit. Daarna maak ik Roen wakker met een bakkie en voor de rest zien we het wel.

Geen opmerkingen: