vrijdag 26 april 2013

Duizeldag



N.a.v. het tijdelijk medicijn die ik inneem ervaar ik zo’n om de dag een duizeldag. Wanneer je me zo rond zie lopen kan je gaan denken dat ik heel wat geestverruimend vocht heb ingenomen. Neen dus. Geen drugs of alcohol dus komt het van de pillen. De dag begon toch anders dan gewoonlijk. Roen en ik togen vroeg naar de huisarts samen met onze trouwe viervoeter. Terwijl het steeds harder ging regenen bonden we haar vast aan een mooie regenpijp. Het wachten duurde zoals gewoonlijk langer. Eerst kwam er een vrouw met klein hondje om te vragen wiens hond daar buiten vast zat. Wij riepen “wij!” Na een gesprek met de arts gingen we naar voren voor Jesse en daar kwam een ander opgewonden standje en vond dat wij een stelletje dierenbeulen waren en hij had de dierenpolitie al gebeld. Ik liep een eindje verder want ik voelde de zwarte rook al uit mijn komen en soms kan ik beter mijn mond houden. Zo af en toe kan ik tactloos zijn en dat komt vaak niet goed uit. Roen is beter in het sussen. Dat komt door zijn werk want eigenlijk is hij een betaalde bemiddelaar. Daarna liepen we verder en halverwege namen we elk onze eigen weg. Allebei liepen we voorzichtig want elk had z’n eigen probleem. Vanavond halen we Roen op en dan is de 1ste dag van een 6 daagse. Maar het is verwonderlijk dat we beiden voor het eerst werden uitgemaakt voor “Dierenbeul”. Het kan verkeren. 

Geen opmerkingen: