woensdag 24 april 2013

Het gaat altijd anders.


Vanmorgen hadden mijn lief en ik onze dag al gepland. Hij zou gaan zwemmen en daarna bijkomen en ik een lange wandeling met Jesse maken en daarna met de kar naar de Lidl gaan. Voor de rest dus geen planning. Het ging weer anders want onderweg ontving ik een telefoontje van een platenzaak (oude benaming) dat de bestelling was aangekomen. Joepie! Roen vertelde me hoe ik er kon komen en ik ging onderweg terwijl hij zijn schoonheidsslaapje hield. Ik was toch in de stad, het weer was heerlijk, dus ging ik slenteren. De ene winkel in en uit enz. later kwam ik thuis en Roen had niet geslapen? Hij bleef maar tobben en dan slaap je niet goed. Ik hield hem aan mijn brede boezem om hem te troosten. Het zit hem nu niet mee. Misschien nadat hij naar de huisarts is geweest dat hij weer zichzelf wordt. Afwachten en er zijn. Ondertussen luisteren we naar de nieuwe muziek en schrijf ik dit blogje. 

Geen opmerkingen: