zondag 6 september 2015

Simone Nurk


Twee weken geleden was ik de vliegende keep.
Ik rende van hot naar her vanwege de opname in het ziekenhuis van mijn lief.
Van onder naar boven vanwege de kapotte lift.
Zorgde voor Meisje want ook zij heeft haar uitjes nodig.
Dit ging uitstekend totdat Jeroen weer thuis was.
We moeten dan doordeweeks elke dag heen en weer voor de bestraling en  de rest van de dagelijks beslommeringen.
Alleen na al die verplichtingen werd ik ineens bezeten door mijn alter ego genaamd  Simone Nurk.
Waar ik maar stond, zat of lag viel ik in slaap of was er heftig tegen aan het vechten.
Ik kwam niet toe aan het schrijven in mijn blog.
Lezen was te vermoeiend
Mijn concentratie was weg.
Dit alles komt nu langzamerhand terug en dus doe ik iedereen de groeten en veel liefs van
Mevr. S.Nurk.


Geen opmerkingen: