dinsdag 1 september 2015

Druk, druk en nog eens druk

Vanmorgen waren we samen in het ziekenhuis
We hadden een vol programma
10 uur ECG oftewel hartfilmpje laten maken
10.20 bloedprikken
10.45 bestralingsdeskundige spreken
11 uur bestraling
11.20 internist van de chemo spreken over het vervolg van de behandeling n.a.v. al die onderzoeken.
Alles was min of meer verbeterd sinds de vorige keer alleen zijn weerstand is bedroevend laag.
Dat alles gaat eigenlijk nog wel maar ondertussen is het wachten geblazen.
Dan zitten, hangen of liggen bijna op de bank of stoel.
De ene stoel is soms aanmerkelijk comfortabeler dan de andere
Mijn lief was niet koortsvrij dus mijn houding had zoiets van; wie aan mijn lief komt die komt aan mij.
Dat is mijn taak, en Roen vroeg of ik niet wat kort door de bocht was gegaan merkte ik dan op dat als de situatie anders om zou zijn hij precies hetzelfde zou doen.
Dit werd door hem beaamd.
Vanmiddag na drieën komt de huisarts langs.
Wordt vervolgd.



Geen opmerkingen: