dinsdag 8 september 2015

Brief aan iedereen.


Ik vind nu de woorden.
Alles is nu moeilijker dan we dachten.
We leven in één huis en toch gescheiden.
Het is anders dan we dachten.
Jeroen vecht voor en tegen zijn eigen lijf die op dit moment de regie voert
Hij vecht tegen de pijn, tegen de slaap en vermoeidheid
Ik sta hem bij;  tenminste dat probeer ik
Dus hebben we niet de energie om de mensen die geen FB account hebben via de mail op de hoogte te houden.
Ik heb dit weblog en daarin proberen we beiden zo af en toe een stukje te schrijven om alles een plekje te geven.
Ik schrijf dus:
Over de eenzaamheid.
Over de machteloosheid en de fierheid
De hartelijkheid en liefde die we mogen ontvangen en
we ontvangen nu kaarten, bloemen, mails en telefoontjes
Dit steunt ons en geeft ons moed.
Dus mensen, wanneer jullie ons willen volgen
EDR Conceptuele Kunst
Zo heet mijn blog en hiermee hou ik jullie op de hoogte.

Dit is de mail die wij naar alle mensen versturen zonder FB account  


Geen opmerkingen: