woensdag 16 oktober 2013

Na de Val Poli


Mijn bezoekjes aan de val poli zijn voorbij. Ik ben gefotografeerd, beklopt en beluisterd, bloed is afgenomen. Kortom; ik ben door de medische mangel gehaald. Bezijden enkele onbelangrijke wetenswaardigheden is er gebleken dat mijn bovenbeenspieren wat oppeppers kan gebruiken, dus zijn mijn ochtend rituelen uitgebreid door een kruk te nemen en dan op en neer te zitten en te staan. Ook bemerkte ik dat ik toch ietsjes beter op moet letten. Ik dagdroom nogal veel tijdens het lopen. Dan ben ik in “Verweggistan” zo gezegd. Dat heeft zo zijn nadelen en daardoor is de kans dat ik ga vliegen opmerkelijk. Dus probeer ik alert te zijn, een vooruitziende blik te hebben en telkens mezelf weer tot de orde te roepen. Lastig. Maar ik heb de rest van mijn leven om dit te kunnen  aanleren. Wanneer dat lukt heb ik dan de neiging om een mooi lied van Supertramp te neuriën. Het is de song “Dreamer”. http://youtu.be/2w1g-idt-8U

Geen opmerkingen: