vrijdag 6 september 2013

Naar de brillenboer.


Roen en ik zijn er beiden aan toe om een nieuwe fok aan te schaffen. Deze zin klopt niet helemaal. We hebben samen genoeg brillen. Alleen die glazen. Tja, voor mij was het jaren geleden dan ik een bril met de juiste sterkte had. Ik ben wat je noem nogal ijdel. Dus als ik mijn glazen wil updaten dan kom ik gelijk met het volgende probleem aan. Ik moet dan alle brillen (8 stuks) vervangen of stuk voor stuk de glazen onder handen laten nemen. Ik sta ook niet bekend om mijn rust en kalmte en stelde ik dit steeds maar uit. Maar door al dat medisch gedoe zijn mijn ogen getest en daar mankeerde er het een en ander aan. Bij dat getest zat mijn lief niet zichtbaar mee te doen en bleek dat we meer synchroon liepen dan we dachten. Nu zagen we de reclame van Specsavers op de tv en liepen we er toevallig langs, stapten naar binnen en lieten ons opmeten. Toen we naar buiten liepen hadden we beiden elk 1 nieuwe bril en voor elk wordt er een bril opgekalefaterd. Al huppelend liepen we beiden naar huis nadat we een heerlijk broodje van bakker Bart hadden genuttigd.   

Geen opmerkingen: