vrijdag 14 december 2012

Nog 10 nachtjes slapen

de voorpret plaatjes zoeken


Dit jaar komt mijn familie bij ons om het feest gezamenlijk te vieren. Dus zijn we met de voorbereidingen begonnen.
·       Kerstkaarten per papier en mail verzenden
·       Kamertje achter leegmaken
·       Kijken in de provisiekast wat we nog hebben
·       Menu’s maken
·       Boodschappenlijst per dag maken

Dit is nog maar het begin want het duurt nog 10 nachtjes slapen totdat het zover is. Ik kook dan meestal voor een weeshuis, dus dan hebben we een aantal kliekjesdagen. Niet slecht want eigenlijk ben ik nogal lui. Ik  ontving een mooi filmpje vanuit het verre zuiden en ik kom er niet achter hoe ik deze kan bevestigen bij mijn email kerst wensen. Dus, morgenochtend heb ik geen winkeldienst en dan zit mijn lief naast me en dan doen we dat even samen. Af en toe is dat een crime voor Roen en een zegen voor mij.

Geen opmerkingen: