maandag 2 maart 2015

Shabby Chic


Vanmorgen keek ik wat weemoedig de kamer rond. Stof, haren en nog meer haren. Wat was ik vroeger verwend door Jesse. Zij was op en top een lady, of travestiet, hoe je het maar bekijk. Gebouwd als een atleet, een sprinter. Strak in het pak, spieren als staalkabels en haar hart dat een rustig ritme sloeg. Qua gedrag noemde ik haar een Miss Macha, gaf haar een vinger dan nam ze de hele hand en had nog niet genoeg.  Ze was ook voorspelbaar. Kreeg alleen in het voor en najaar een nieuw outfit en dan had ik het een tijdje druk met het haarvrij houden van onze stulpje. Deze dame genaamd Meisje is een heel ander verhaal. Slordig in het pak. Rustig aan dan breek het lijntje niet en slungelig in haar tred. Ze is lui, heel lui. Pas als de zon haar wakker kust dan is ze geneigd haar ogen open te doen en dan bestaan we ineens. Ze vernieuwt haar pak continu dus ben ik toch elke dag in de weer met bezem of stofzuiger. Wanneer ze in de mand ligt lijkt ze wel een voddebaaltje of ze is gewoon shabby Chic. 

Geen opmerkingen: