donderdag 12 maart 2015

Regelen, regelen, en nog eens regelen,


 
Regelen, regelen, regelen,

Liep de communicatie tussen de diverse afdelingen, cq onderdelen binnen het ziekenhuis de laatste tijd niet zo soepel, dit is plotsklaps midden in de belangstelling. Er is eerst het nodige misgegaan, maar de direct leidinggevenden zitten nu alle medewerkers op de huid om er zorgvuldiger mee om te gaan en dit ook goed te rapporteren, zodat terughaalbaar zal zijn waar het misgaat. Aan mij is gevraagd op de communicatie en vooral het goed en vooral zorgvuldig invullen van formulieren toezicht te gaan houden.

Op dit moment staat het bij iedereen weer even op de voorgrond en als ik iets signaleer moet ik een seintje geven aan de direct leidinggevende die dan voor verdere aansporing zullen zorgen.

Ik ben benieuwd hoe dit zal gaan. Nu op het moment komt overigens een mailtje binnen dat de papieren waar ik ruim drie weken geleden om gevraagd heb, binnen zijn en dat ik daarmee eindelijk de aanmelding bij een andere instelling kan afronden, en nu vijf minuten later is de aanmelding dus ook daadwerkelijk de deur uit, en zelfs de bevestiging van ontvangst heb ik al binnen. Nu is het even afwachten wanneer deze aanmelding daar ter plaatse besproken kan worden en of er aldaar een wachtlijst is. Dus we zijn er nog niet, maar voor deze betreffende patiënt zijn we wel een flinke stap opgeschoten.

Zo dat was een uitputtende morgen, maar wel de moeite waard.

Gegroet                                                                           Jeroen

Geen opmerkingen: