zaterdag 6 december 2014

GGGrr


GGGrr

Na een heerlijke nacht met veel praatwerk, en daarna een goede nachtrust uitgeslapen tot kwart voor acht.
Vervolgens eruit, pillen uitgezet, genomen, gedoucht, de katten voorzien van een ontbijt, daarna onszelf met een lekker bakkie pleur.
Vervolgens naar de Wereldwinkel, er halverwege achterkomende dat Els het bonnetje om haar broek bij de kleermaker te kunnen afhalen vergeten was. Dan is het toch een portie handig zo’n scoot, want ik heb het bonnetje alsnog gehaald en was nog voor de hoek van de straat terug bij Els. Aldaar de winkel geopend terwijl Els aan het gebruikelijke telwerk begon en de kassa vulde.
Ik ben toen wat vers brood gaan halen en wat lekker beleg voor daarop. Daarna terug naar de WW en samen met Els en haar collega K een lekker bakje koffie gedronken.
Naar huis, kattenbak geschept en vervolgens wilde ik een foto van Jesse inlijsten. Lijstje had Els gekocht bij de WW voor € 1,50. Poog vervolgens het glas achter de elastiekjes weg te halen, maar die zaten zo strak, en leken wel geplakt, dat het glas barste. Had ik net de foto op maat gesneden. Heb ik ‘m er uiteindelijk toch maar ingedaan tot ik een nieuw glas kan kopen, maar ik had er behoorlijk de Pé in. Ggrrr.


Nu dan maar even rustig aan de rest van de dag beginnen en dit voorval snel vergeten.

Geen opmerkingen: