zaterdag 21 juni 2014

Zang en Dans


Zappend langs You Tube dacht ik ineens aan de Big Band van Don Ellis. A big band, die ik pas veel later ben gaan waarderen. Dat komt allemaal door mijn broer. Zijn schuld. Hij gaf me een cd van Don Ellis “An Elecric Bath” zo’n eentje met hapklare brokken, als je begrijp wat ik bedoel. Dus was ik weer verkocht. Al zappende, kwam ik erachter dat er niet veel live concerten van hem en zijn band te vinden zijn of ze zijn erbarmelijk van kwaliteit en duren te lang om reclame voor hem te maken in dit blog. Toch heb ik iets gevonden dat iets langer dan 4 minuten duurt. Het nummer is “Sweet Georgia Brown” en er word ook gedanst door Shirley Maclaine en groep. Bij het beluisteren en bekijken bedacht ik me: Helemaal niet slecht. http://youtu.be/-TvO6xVnp1g

Geen opmerkingen: