dinsdag 3 juni 2014

Bloemenjacht.

Deze woont in Blijdorp Zoo
We staan steeds vroeger op. Wanneer dat vroeger aan mij dat verteld zou worden zou ik ze voor gek verklaren. Dat is echter een ander verhaal. Ik had een planning in mijn hoofd. Lange wandeling met Jesse of misschien nam Jesse een lange wandeling met mij. Wie zal het zeggen. Ik nam toch mijn kleine fototoestel mee met de gedachte van misschien zie ik wat moois maar eigenlijk denk ik van niet. Gevaarlijke gedachtegang. Jesse en ik gingen om 8:15 op pad en een poos ging dat voorspoedig. We liepen langs HSM en daar maken ze de vreemdste constructies. Er heb er al heel wat foto’s van gemaakt. Er stond vandaag een man in een hijskraanbakje die iets aan het schilderen was. Dus daar stonden we even stil. Jesse voerde haar hobby uit: het snuffelen en ik schoot plaatjes. Daarna zag ik een mooie bloem dus die ging ook even op de kiek. Steeds verderop was er weer een mooi exemplaar en verder weer eentje. De wandeling duurde dus langer dan ik had ingeschat. Wat is nieuw. Later boodschappen gehaald en nu zit mijn lief naast me en samen verorberen we een lekkere salade. Die bloemen staan nog in mijn toestel en worden later losgelaten. Ik kan ze maar beter opgesloten laten want het zijn wilde bloemen en je weet nooit wat er gebeurt wanneer ze weer vrij zijn. 

Geen opmerkingen: