dinsdag 24 juni 2014

Nieuwe Profielfoto




Els had toen we laatst aan de maasboulevard waren een heel stel leuke foto’s genomen, en drong aan dat ik mijn foto op facebook eens verving. Nu had ze wel een beetje gelijk, want die foto stamt nog uit de tijd dat we nog aan de Rotterdamsedijk woonden, en de spierziekte Poli Myositis nog niet eens gediagnosticeerd was. We liepen in die tijd dagelijks met Ro, het vlinderhondje van Fie. Een van onze buurvrouwen die moeilijk liep, en Ro niet meer zijn welverdiende grote ronde meer kon geven. Meestal liepen we dan langs de maasboulevard en gingen even zitten op het Ponton wat daar ligt. Daar was in begin 2007 deze foto genomen. Kortom het werd ook wel tijd voor een wat reëlere foto. Bij het vervangen van die foto gisteren kreeg ik me toch een hoop reacties. Leuk, dat duid erop dat dit ook weer een goede foto is, en ja, ook mijn lachrimpeltjes zijn behoorlijk toegenomen.
Het is overigens nog best een behoorlijk karwei om overal je foto te wijzigen. Bijvoorbeeld bij Wordpress op http://myntransportblog.com  is het me nog niet gelukt.
Ik heb gisteren ondanks het voetbal toch nog een mooi blog geschreven over Carrosseriebouwer Medema, uit Appingedam, te Groningen. Ze gingen overigens al failliet in mijn geboortejaar 1960, dus echt historie uit de vorige eeuw.
Ik ben verder benieuwd of deze nieuwe foto ook betekent dat er wat minder contact verzoeken komen van jonge meiden die op me vallen en die ik keer op keer afwentel omdat ik Els heb en wil houden. Toch had het ook wel wat leuks. Ben benieuwd.

Geen opmerkingen: