vrijdag 6 december 2013

Van kwaad tot erger.

Zo zat ik vanmiddag op een vertegenwoordiger van een bouwbedrijf te wachten. Er is aan onze kant van ons appartement complex lekkage. Het wachten duurde langer dan gedacht. Er kwam een vriendelijke man die alles kwam fotograferen en bekijken. Als vergelijk keken we bij de buren en daar was het niet overal koek en ei. Ook was het kommer en kwel bij een van de buren. Dus daar gaan we zelf  fotograferen en naar hetzelfde bedrijf mailen. Ik ging dus later bij de bewoners langs die thuis waren gebleven voor de inspectie en er werd verteld dat niet alles is gedaan wat de installateurs van de WTC en cv hadden beloofd. Wat als kersje op de taart is dat er waarschijnlijk stormschade op ons dak is van wege het fijne weer van de 5de dezer maand. Kortom. Ik ontmoet weer allerlei nieuwe mensen. Heb weer een contact met de bewoners. Roen, mijn secretaris kan weer oefenen met het schrijven van de mededelingen in de hal. Wat hierna gaat gebeuren, ik weet het niet. Mijn dag kan niet meer stuk.

Geen opmerkingen: