zondag 30 juni 2013

Ik ben nog steeds een hippie kind.


Hoe oud ik ook wordt ik ben en blijf een hippie. Dat zie ik en ook anderen zien het aan mijn kleren. Een collega zei laatst dat ze dacht aan een zin uit haar koor “En zij hulde zich in kleden” terwijl zij mijn poncho recht trok en fatsoeneerde. Niks mis mee terwijl ik vaak hoor dat dit niet voor hen is maar dat dit echt Els is. Soms twijfel ik of dit een compliment is of iets anders. Ook hoorde ik vroeger veel Oosterse muziek. Vooral van Ravi Shankar hen heb ik vele cd’s. Later, veel later leerde ik minimal muziek kennen o.a. Philip Glass. Zij hebben een prachtig muziekstuk gemaakt samen met het Londens symfonie orkest.http://youtu.be/7BAG0T8p55I   Fusion eten schijnt een ramp in de keuken te zijn maar Fusion muziek dat hapt best lekker weg. 

Geen opmerkingen: