dinsdag 15 augustus 2017

Knipsels.


Jaren geleden maakte ik o.a. collages op A4 formaat. Klein werk dus. Daarnaast kocht ik een aantal uitgaves van Bres. Een magazine dat soms vreemde items had zoals over steden die in piramidevorm gebouwd zouden kunnen worden. Dit zou vele voordelen bevatten. Je kunt dit lezen in Google als je dit interesseert. kunstenaars en nog vele andere onderwerpen. Van de dubbele uitgaves knipte ik de plaatjes uit om deze later te gaan gebruiken. Alleen is mijn werk in wat groter formaat geworden. Dus zijn de mappen ergens beland en zo af en toe kwam ik deze tegen want weggooien is een taboe. Je weet maar nooit. Zo kochten we een tekentablet die op de computer aangesloten wordt en dan is het de bedoeling te gaan tekenen. Wat, is dan de grote vraag. Ik ging dus op zoek naar de map en deze knipsels zijn nu ingescand. Ik ben nog niet helemaal klaar, dat komt nog. Daarna ga ik een gedicht of zoiets opzoeken en ga dan kijken wat er uit mijn vingers komt rollen. Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen: