donderdag 29 oktober 2015

Elegant.


De moodstemming van mijn lief is besmettelijk. Gisteravond liep hij samen met Meisje naar buiten in een vastberaden, lichtvoetige tred. Ik werd hier blij van en zo werd ik wakker. Wanneer  deze stemming me overvalt heb ik de neiging om mij vrouwelijk te kleden. Uit de kast werd er een lange, dikkere linnen jurk gepakt en zocht naar de nieuwe panty’s die ik gelukkig vond. Ik ben nogal chaotisch ingesteld, Jeroen moet regelmatig zoeken naar de dingen die ik weer eens ben kwijtgeraakt.  Na het aankleden showde ik het geheel aan Jeroen die prompt werd overvallen door een verliefdheidsaanval. Ik twijfelde of ik wel de goede maat had gekocht maar liet me niet kisten en samen gingen Meisje en ik de wijde wereld verkennen. Daar bleek dat mijn goddelijke golven van mijn lijf te veel gevraagd was voor mijn panty en deze kroop langzaam naar beneden. Daar begon het gesjor al om alles naar boven te hijsen. Deze handelingen moesten regelmatig worden herhaald en omdat er het een en ander om mijn lijst stond liep ik dapper verder. Tot ik er genoeg van had en nam de rand van de panty in mijn linkerhand vast en samen liepen Meisje en ik elegant naar huis toe waar ik Roen alles vertelde en hij prompt een lachbui kreeg. Was dit alles toch ergens goed voor.  

Geen opmerkingen: