maandag 19 oktober 2015

Archiveren is en blijft een kunst.


Nu het wat beter gaat met mijn lief ga ik verder met de door mij opgelegde taakjes. We hadden al onze cd’s al ingeschreven en in een dj koffer gestopt. Tenminste, dat dacht ik. Nu zijn de Dvd’s aan de beurt. Ik was er al aan begonnen met het muziek gedeelte, maar het blijkt dat ik de helft was vergeten. We hadden een discussie over het feit dat ik alles onder bepaalde categorieën wilde delen en Roen dacht dan schrijf je gelijk alles in. Niet dus.
  
De categorieën zijn:
1.    Films
2.    TV series
3.    Detectives en de diverse landen waar ze gemaakt zijn.
a.     Engels
b.    Duits
c.     Zweeds en Deens.
4.    Documentaires
5.    Animatiefilms

Dus alles is nu grofweg verdeeld in de kratten en morgen begint het uit de dozen halen en in de koffer stoppen.
Ik heb dus nog wat te doen.
Wordt vervolgd of niet. 


Geen opmerkingen: