maandag 3 augustus 2015

De voorbereidingen zijn klaar.


Roen slaapt nu.
Over een 25 minuten ga ik hem wekken.
De taxi is al besteld.
Gelukkig zijn we hiervoor verzekerd.
Het behandelplan wordt voorgelegd.
Ik heb enkele mensen om hulp gevraagd.
De bovenburen kunnen voor Meisje zorgen wanneer ik onverwachts niet thuis kan komen.
Er zijn een aantal chauffeurs bereid gevonden om samen met mij de zware boodschappen te doen.
Een buurvrouw is bereid om bij Jeroen te zijn in zijn moeilijke dagen en ik heb dan mijn verplichtingen buitenshuis.
Misschien vind ik nog meer mensen die mij hiermee kunnen en willen helpen.
Dan ga ik de gewone boodschappen doen en Meisje uitlaten.
Dat is dan ook goed voor mij om er even uit te zijn.
We zijn lid van de thuiszorg zodat we handige spullen kunnen lenen zoals een mobiele urinoir, antidecubitusmatras en eventueel een rollator voor de dagen dat hij duizelig is.
Mijn e-reader is opgeladen zodat ik wat te doen heb wanneer hij bestraald wordt in het ziekenhuis.
Voor de rest laat ik het allemaal op me afkomen en leven we weer van dag tot dag.



Geen opmerkingen: