dinsdag 18 augustus 2015

Dat komt later wel.

Heeft niet iedereen zo’n kamertje waarin alles wordt opgestapeld? Daarin worden de spullen waar we of geen tijd, zin in hebben om deze op de juiste plek te zetten. Dat is bij ons het achterkamertje. Het lijkt soms wel de oceaan. Zo staan de dingen of hoog of laag. Ik ben nu bezig met de bibliotheek. Toen we hier gingen wonnen lieten we een strippenkast maken door een goede timmerman. Inderdaad staan daar de strips maar ook een aantal gewone leesboeken met als titel “dat komt later wel” op een grote hoop gestapeld. Samen hadden Jeroen en ik een aantal schappen in dit kamertje opgehangen en deze werd volgestouwd met werkmateriaal. Nu staat hiervoor een grote kast en eindelijk is er plek voor de boeken. Dus nu loop ik te sjouwen van de ene plek naar de andere. Sorteer de boeken naar grootte, schrijver en genre. De kunstboeken staan nu in de huiskamer om te kunnen pakken om plaatjes te kijken. Mijn theorie boeken staan in de kast. De filosofie/mooie teksten en poëtische boeken op de plank. Dit is leuk werk want nu tref ik boeken aan waarvan ik vergeten was dat ik ze had.  Zoals gewoonlijk neemt dit meer tijd in beslag dan ik dacht. Het streven is deze week af te hebben als verassing voor mijn lief.



Geen opmerkingen: