woensdag 31 juli 2013

Rommelig.


Er gebeurt van alles in huis. Mensen komen, bellen, maken afspraken met ons. Kortom; we worden geleefd. Gisteren werd de Hydro pomp onder handen genomen door de onderhoudsmonteur. Deze verzorgen de waterdruk. Als voorzitter van de VvE zijnde moet ik hierop toezicht houden. In de middag  kwam de man voor een offerte van de verlichting op de gangen en brandgangen. Later had ik een controle bij mijn KNO arts die 2 recepten voor me uitschreef en over 6 weken weer terug. Morgen komen de mensen van de installateur om de contracten eventueel te tekenen. Even de kleine lettertjes lezen en vragen van ons beantwoorden. Ook zit de oud voorzitter mij in mijn nek te hijgen en hij schreef een brief aan alle bewoners om te vertellen wat ik allemaal niet goed deed. Een Simone schreef een hatelijk briefje terug omdat ze boos was voor mij. Lief. Ik had al een mooi briefje geschreven met lieve doch cynische ondertoon. Wat mij opviel was dat Simone op het schandpaal werd gehamerd en de brief van de oud voorzitter dan? Ach, werd er terug gezegd “Zo is die nu eenmaal, daar moet je niet opletten” Ik werd etwas pissig want alweer werd er een dubbele maatstaf gebruikt. Een man mag direct zijn, als een vrouw dat is dan wordt z3 gelijk een kenau uitgemaakt. Zucht. 

Geen opmerkingen: