zaterdag 13 juli 2013

Effe relaxen.


Roen was zo lief om mijn winkeldienst over te nemen. Dit is geen werk voor hem maar dit is effe relaxen. Zo samen met Goran de thema tafel te updaten, te praten over zijn nieuwe huis. We zijn zo vaak verhuisd en zijn ook niet altijd groter gaan wonen. Dus voeren we Goran met allerlei tips om zijn huis zo groot mogelijk te laten lijken. Hij let ook op de centjes. Wij vinden dat wijs. Hij let goed op en neemt hetgeen mee wat hem aanspreekt. Misschien gaat Goran met ons mee naar de vlooienmarkt op de Blaak. Hier zal ik nog wel vaker over schrijven. En ik dan? Kleine huishoudelijke dingetjes waardoor ik helemaal niets hoef te doen behalve stomme spelletjes spelen, blogje schrijven, Roen wakker maken met koffie, Jesse uitlaten en mijn neus met zout water te snuiven om die te desinfecteren. Alles is dan leuk. Ik heb mijn e reader opgeladen alleen zagen we iets wat we nog nooit hadden gezien. Moet dus verholpen worden maar dit komt later. 

Geen opmerkingen: