dinsdag 5 juli 2016

Gisteren



Ik ben al jaren heftig aan het hoesten.
Het komt in buien.
Dan kijkt mijn lief ernstig zorgelijk en begint in gedachte al de kaarten te schrijven.
Als gevolg daarvan zijn we naar diverse KNO artsen geweest die het eigenlijk niet wisten en dus diverse theorieën verkondigden, waarvan wij al dachten van ??
Tot de laatst bezochte KNO arts mij een lijstje gaf dat ik invulde.
Na het lezen concludeerde hij “zuur”.
De huisarts schreef een verwijsbrief om een gastroskopie te laten verrichten.
Dat gebeurde dus gisteren.
Slangetje door mijn keel en degene die het hebben ondergaan weten dus wat ik bedoel en degene voor wie dit alles een schone theorie is laat ik het zo.
Hoop dat dit hen niet zal overkomen.
Conclusie: Een hernia diafragma of een middenrif breuk en dit gaat nu behandeld worden met o.a. zuurremmers want mijn slokdarm is ontstoken.
Voor de rest zal ik mijn life style moeten veranderen.
Dat gaat lukken.
Alleen schijn ik een spatader in mijn slokdarm te hebben die nader onderzocht moet worden.
Dus: wordt vervolgd.



Geen opmerkingen: