vrijdag 15 april 2016

Mijn tajine.


Begin april zapte ik langs Google
Zoeken naar een tajine.
Slow cooking is mijn nieuwe hobby.
Prijs en kwaliteit gezocht.
Mijn lief keek mee terwijl hij dacht; Leuk, een verjaardagscadeau.
We kozen er eentje, zwart van kleur, bovenkant van aardewerk en onderkant van gietijzer.
De bestelling was snel rond en het wachten begon.
Na een paar dagen was hij er.
Helaas, bij het openen bleek dat de schaal in diggelen lag.
Roen nam contact op met de zaak en weer wachtten we.
Hij nam weer contact op en bleek dat ze een foto van de schade wensten te ontvangen.
De zaak, Bol com genaamd doet zaken met andere bedrijven die diverse artikelen verkopen, dus alles gaat via via.
De foto’s werden naar beide bedrijven verstuurd.
Weer wachten, weer bellen naar Bol com en de betreffende zaak vermelde dat er geen foto was ontvangen. Bol com wel en verstuurde deze opnieuw naar hen.
Na een paar dagen ontvingen we de deksel
We zette alles op elkaar toen bleek dat de ijzeren schaal ook was gebroken. Deze werd op de gevoelige plaat gezet en weer naar Bol com verstuurd en ook weer werd er telefonisch contact gelegd.
We zijn alsnog aan het wachten.
Eens hebben we een mooie bruikbare tajine in huis.

Het komt maar geduld is een schone zaak en ik voel me nog een beetje jarig. 

Geen opmerkingen: