vrijdag 4 maart 2016

Dank en blijdschap.


Zo, regelmatig ontvang ik met blijdschap een serie e boeken.
Verzonden door een stel fijne mensen die ik via mijn lief heb leren kennen.
Ik noem ze niet bij naam want dat gaat niemand iets aan.
Wel de herkenning van het lezen van boeken waar we mee wegdromen in werelden die niet en toch wel bestaan.
Fantasie is het genre.
In mijn bieb heb ik ook SF boeken.
Persoonlijk vind ik dat een kunstmatige scheiding.
Sommige schrijvers gebruiken beide genres tegelijkertijd.
Zoals;
Ursela le Guin met Aardzee en Meesterdromen
Sheri S.Tepper met De heren van gras.
Marion Bradley met de Nevelen van Avalon en Het huis in het woud
Richard Cowper met De weg naar Corlay
Anne McCafferey met de grote reeks De drakenrijders van Pern.
Helaas weet ik niet hoe ik ze deze reeks via de mail kan verzenden. Ik heb ze alleen in papieren versie.
Misschien breng ik jullie op nieuwe namen. Ik hoor het wel van jullie en hartelijk dank voor de vele boeken die me deze lastige tijd helpen doorkomen.



Geen opmerkingen: