vrijdag 25 maart 2016

Brief





Beste collega’s.                                           Schiedam, 2016-03-25

Ik heb jullie even wat te vertellen na het mezelf beschikbaar stellen als eventueel toekomstig voorzitter van de vereniging WW Schiedam.
Om te beginnen zie ik me na zorgvuldige overweging genoodzaakt deze beschikbaarheidsstelling in te trekken.

De gezondheid van Jeroen blijkt nog ontzettend instabiel en fragiel, en er zijn factoren bijgekomen waardoor voorlopig ook geen stabiliteit te verwachten is. Daarnaast nam ik het jaarverslag door en daar stond ook nogmaals in hoeveel tijd er in gaat zitten om het voorzitterschap goed in te vullen, en deze twee constateringen zorgen ervoor dat ik zie dat ik wederom te snel, en te enthousiast ben geweest in mijn aanbod. Daar komt bij dat ik het liever nu doe dan tijdens het voorzitterschap, want dan zijn er weer bijkomende problemen. Ik hoop dat jullie me een beetje snappen en dat ik 100% kies voor Jeroen. En voor de rest zal ik veelvuldig op zaterdagmorgen de winkel blijven bemensen.

Met vriendelijke groet
Jullie collega vrijwilligster Els de Roos


Geen opmerkingen: