vrijdag 23 augustus 2013

Ik wordt sentimenteel.


Er zwermen een aantal liedjes in mijn hoofd . De liedjes die ik hoorde toen ik de States woonde. Het waren onschuldige jaren, tenminste, zo herinner ik me die tijd. Nu vraag ik me af of dit klopt of dat  ik het onschuldig meisje was. De liederen waren merendeel vrolijke tiener muziek over de liefde. Of ze waren op zoek, of ze hadden het gevonden of ze waren het kwijt. Ook de Beach Boys waren toen een hit. Ik heb er een aantal van die liedjes gesprokkeld op You Tube, mijn hulp in het vinden van verstopte liedjes.
Pat Boone met Love Letters in the Sand http://youtu.be/DDWaJteyxHo
Harry Belafonte met Banana Song
Brian Hylands met It was a itsy bitsy teeny yellow pokenot bikini
Beach Boys met Fun, fun, fun on the Beach
The Fleetwoods met Mr. Blue

Have fun met het luisteren 

Geen opmerkingen: