maandag 25 maart 2013

Foto's met een verhaal



Mijn bieb boeken heb ik uitgelezen. Dus pakte ik een fotoboek waar de foto’s door Ed van der Elsken zijn genomen. Hij is mij inspirator van de foto’s die ik op straat heb genomen. Nadat ik thuis ben gekomen verwerk ik deze op de computer. Ik ben altijd benieuwd wat er allemaal is gebeurt op straat. Deze foto is van de WW medewerkers bij een dagje in Culemborg in het Mondiaal Centrum. Daar zijn de diverse importeurs aanwezig zodat de inkopers van de WW op twee adressen in Culemborg alles wat ze willen hebben voor de winkel. Het tweede adres is van Fair Trade . Er wordt daar ook dagtripjes van de WW gehouden. Dit zodat de medewerkers weten welke importeurs er zijn en er werd ook een spreekbeurt gehouden door de importeur die beelden uit Zimbabwe verkoopt. Na de rondleiding en de uitleg van een inspirerende man en zijn liefde voor dit soort handel waardoor de Afrikaners hebben  de kans krijgt om via de handel een goed bestaan  op te bouwen. We werden getrakteerd op een uitgebreide lunch en daarna mochten we overal neuzen en de producten kopen  met inkoopprijs. Meestal loop ik met mijn toestel rond en deze foto vind ik toch wel leuk. Waar zouden de dames het over hebben? Is het over deze man of iets anders. Ziet hij ze vliegen of is hij een fantast. We zullen het eigenlijk nooit echt weten. 

Geen opmerkingen: