woensdag 26 juli 2017

Experimenteren.

Soms krijg ik hét te pakken.
Dan gaat mijn gedachtegang heen waar het nooit is geweest.
Meestal is Jeroen het slachtoffer, maar niet altijd.
Zo had ik een een zelfmaak muesli ervaring.
Kocht allerlei vlokken en ook wat lijnzaad.
Echt, lijnzaad vind ik lekker.
Had ook gehoord dat dit gebruikt kan worden bij obstipatie.
Ik keek in de bus met de ingrediënten en de zak met lijnzaad en kieperde alles erbij.
De smaak was goed en iedereen smulde totdat ik ze ineens met samengeknepen billen naar de WC zag rennen.
Conclusie; minder lijnzaad.
Zo wilde ik ineens wat gerechten wat pittiger maken.
Kocht rode pepertjes
Sneed deze in stukjes en voegde dit ook aan het gerecht toe.
Het effect was eigenlijk komisch.
Er werden allerlei bekken getrokken en zo af en toe leek het alsof er een explosie in hun mond.....
Conclusie; haal de pitjes eruit.
Jeroen is enorm blij dat ik dit al geleerd had zonder dat hij erbij was.




Geen opmerkingen: