woensdag 8 februari 2017

Bijna klaar


De afgelopen tijd ben ik druk bezig met het verslag over het wel en wee van de Wereldwinkel.
Ik ben bijna klaar en ik schrijf:
Over het 40 jarig bestaan.
Dat duurde wel één maand.
Elk weekend was er wel iets gaande.
Dat was het leuke.
Wat minder leuk was?
Bijna elke maand verlies.
Geen nieuwe vrijwilligers.
Bijna de helft van het bestuur is weg gegaan en er komt niemand voor in hun plaats.
Sommige medewerkers nemen bestuurstaken over
Ik dus, met het verzorgen van het jaarverslag en samen met een collega een dagje uit plannen.
Maar niet alle taken worden vervuld.
Over 1 jaar volgt de evaluatie.
We horen dat dit alom in het land speelt.
Steeds meer winkels sluiten hun deuren.
Gaan we ten onder aan ons eigen succes want er worden steeds meer Frade Trade producten in andere winkels/supermarkten verkocht.
Toch denk ik, jammer!


Geen opmerkingen: