dinsdag 26 januari 2016

Communicatie.


Na dagen gereutel aan onze communicatie lukt het eindelijk!
Mijn lief, de scheet had office 2016 aangeschaft en wilde die met me delen.
Dat ging niet zoals hij wilde.
Hij haalde alles uit de hoge hoed alleen de hoed van mijn pc was nóg hoger.
Dagenlang werkte hij en weende bitter  toen dit alles niet lukte
Uit pure wanhoop stelde hij aan mij voor dat de pc in de fabrieksinstellingen zou worden hersteld.
Ik stemde natuurlijk in want het geworstel was omdat hij mij een groot plezier wilde doen.
Als dat geen liefde is dan weet ik het niet.
Nu heb ik weer een tamelijk maagdelijke pc want de begininstellingen zijn door Jeroen erbij gedaan.
Was ik slimmer dan hij?
Natuurlijk niet!
Ik was mijn mobieltje kwijt en zelf wanneer Jeroen hem belde hoorden we niets.
Kwijt dus, zo dachten we en blokkeerde alles.
Jeroen had daarna een goed gesprek met Ben, bestelde een nieuwe SIM kaart met het oude nummer en dank zij mijn Vlaardingse vriend heb ik een oude Apple mobiel gekregen om deze tot 1 juni te gebruiken, dan neem ik een nieuw abonnement.
Daarna vonden we mijn toestel en het geluid bleek op stilte gezet te zijn.
Zucht.


Geen opmerkingen: