zondag 11 juni 2017

Gemakkelijk

AS woensdag, de laatste cursusdag van het seizoen.
Wordt leuk: hapje en drankje, de ezels staan in een cirkel.
Gezamenlijk schilderen.
Eerst op een doek daarna doorschuiven naar je buur en verdergaan met zijn deel dit doen we allemaal
Dit is voor mij het laatst gedaan in 2011 en Jeroen was de fotograaf.
De foto's staan nu op de harde externe schijf en ik beloofde R. deze naar hem te mailen.
Foto's op de schijf gevonden
Ging naar mijn mail bestand en prompt herkende hij mij niet meer.
Zochten toen naar mijn wachtwoord en wat heb ik er veel,
Vond er een maar het bestand was leeg.
Later toch gevonden.
De map van SKVR 2011 is toch heel erg groot en dus is er de vraag hoe deze in de mail te proppen.
Jeroen dacht dit bestand staat toch op Facebook.
Helaas, deze bewaart alles tot 5 jaar geleden.
We hebben nu de keuze
Of alles in delen te versturen of een nieuw FB map te plaatsen en hem een link te mailen.
WE beraden ons verder.
Allen schilderden we niet op doeken maar op een hele grote muur.



Geen opmerkingen: