maandag 21 november 2016

Herinrichting.


Mijn pc is weer thuis. Althans, dat dacht ik. Zij moet weer helemaal worden ingericht. Peace of cake. Dat waren de gedachtegangen. Met mijn lief aan mij zij komt het helemaal goed. Niet dus. Mac fee eraf en AVG erop. De rest werd vervolgd. We deden alles wat we dachten dat goed was en sloten met tevredenheid de pc af. Helaas te vroeg gejubeld. De volgende dag na de opening, elk programma zei: opnieuw beginnen, hoe bedoelt u of wat bedoelt u. Wie bent u, ik ken u niet! AACH! Weer opnieuw beginnen en weer hetzelfde commentaar. Verder zoeken en aanvullen. Alles wat bij de vorige inrichting normaal was moet nu anders benaderd worden. We zijn er nu bijna dus kan ik nu dit stukje schrijven. Een pc is soms een raar ding met sabotage neigingen. 

Geen opmerkingen: