woensdag 22 juni 2016

Herfst


Ik weet het. Het is een beetje vroeg in het jaar maar toch, herfst. Na de lente is dit ook een van mijn lievelingstijden. Dan gaan mijn lief en ik vaak op vakantie. De prijzen zijn wat billijker, minder jong grut voor mijn voeten en de kleuren overal. In een woord, een schitterend pallet van moeder natuur. Deze foto heb ik genomen in Texel want we zijn eilandgangers. Toen was het wat vochtig en dus springen de paddenstoelen uit de grond of in dit geval, uit de boom. Ik kan de laatste tijd weer bij mijn fotoarchief en deel deze foto dus met jullie. Eens vroeg een dierbare vriend wat ik in hemelsnaam met al die foto’s wilden doen? Dit dus, het delen en hopen dat jullie mij begrijpen. We zitten stilletjes te hopen dat zodra Roen een beetje stabieler is dat we weer eens met vakantie kunnen gaan. Daar zijn we aan toe. Dan gaan we met een cruise de rivier op. Dan hoeven we maar twee x in te pakken en 2 x uit te pakken en de wereld glijdt dan aan ons voorbij en ga ik weer fotoschieten. 

Geen opmerkingen: